Nazovite nas s povjerenjem: 097 62 72 286

...računovodstvo po Vašoj mjeri...

Osnovna usluga knjigovodstvenog servisa Borlina d.o.o. jest usluga računovodstva, odnosno usluga vođenja poslovnih knjiga. Međutim, kako knjiženje poslovnih događaja i prema tome sastavljanje financijskih i poreznih izvještaja nije samo po sebi dovoljno da biste svoje poslovanje obavljali prema propisima Republike Hrvatske tako Vam stojimo na usluzi u slučaju bilo kakvih nedoumica vezanih uz Vaše poslovanje, te porezno-računovodstveni tretman poslovnih događaja. Proučit ćemo Vaš zahtjev i savjetovati Vam za Vas najpovoljnije porezno rješenje.

S obzirom na dinamičan način života i rada današnjeg poslovnog čovjeka i potrebu za brzom informacijom i komunikacijom s poslovnim partnerima, omogućavamo Vam da nam knjigovodstvenu dokumentaciju dostavljate u elektronskom obliku korištenjem jednog od popularnih online servisa (za Vas potpuno besplatno). Time postižete da dokument kada snimite u odgovarajući folder na svom računalu istovremeno pošaljete nama na knjiženje. Također, mi ćemo Vama na isti način predati izvještaje i ostalu dokumentaciju.

1 Računovodstvo
Kvalitetno izvršavanje svih računovodstvenih zadataka, praćenje propisa i pravovremeno obavještavanje naših klijenata o nadolazećim promjenama primarna nam je zadaća. Vaše zadovoljstvo naš je poslovni imperativ!

2 E-računovodstvo
Gubitak vremena, novaca i živaca, probijanje kroz užasavajuću prometnu gužvu, sve je to eliminirano iz Vašeg života korištenjem prednosti e-računovodstva. Jednostavno korištenje uz našu pomoć prilikom postavljanja usluge.

3 Rent-a-Chief
Usluga je namijenjena pravnim osobama koje u sastavu svoje tvrtke imaju organiziran odjel računovodstva, ali žele da im isti bude pod stručnim nadzorom, te žele biti sigurni u točnost obračunatih poreznih obaveza. Uslugom možete ostvariti značajne uštede budući da je Vaš voditelj računovodstva s Vama onda kad Vam doista i treba.

4 Savjetodavne usluge

Svjedoci smo vremena u kojem se propisi mijenjaju učestalošću koja zahtjeva kontinuirano praćenje. Međutim, samo čitanje propisa često nije dovoljno za kvalitetno obavljanje našeg posla budući je sve češće potrebno pričekati ili zatražiti dodatno tumačenje Ministarstva financija. Dodatno, dobro je pratiti i stručnu literaturu, te vidjeti s kojim se problemama naše kolege susreću u praksi. Osim toga, za obavljanje našeg posla potrebno je kontinuirano ulaganje znatnih sredstava kako u edukaciju tako i u opremu...

5 Obračun plaća, prijave/odjave radnika, ostale usluge
Ukoliko želite izdvojiti obračun plaća brigu oko istoga možete povjeriti nama, a mi ćemo plaće Vaših radnika obračunati u skladu s dogovorenim rokovima i prema podacima koje nam dostavite prije isplate. Također, možete nas ovlastiti da u Vaše ime izvršavamo elektronički zadane prijave (M-1P obrazac) i odjave (M-2P obrazac) radnika, te vršimo promjene podataka na HZMO (M-3P obrazac) (tvrtke s 3 i više radnika imaju obvezu elektroničkog zadavanja prijava/odjava). Uz Vašu punomoć možemo u Vaše ime predavati obračune i izvještaje putem usluge ePorezna. Sve navedene usluge možete koristiti samostalno i nevezano obavljamo li za Vas i uslugu knjigovodstva.

6 E-nalozi

Svim našim klijentima omogućili smo da nam naloge za izvršavanje određenih usluga pošalju korištenjem web usluge za zadavanje e-naloga. Primjerice, želite li prijaviti radnika podatke nam možete poslati elektronskim putem, a sustav Vas vodi kroz sve potrebne informacije koje nam u tu svrhu morate dostaviti.

 

 

...zbog svega navedenog mi smo...računovodstvo po Vašoj mjeri!

Što o nama kažu naši klijenti

  • Vrlo pozitivan i profesionalan odnos Borline prema nama, brzina i najbolje iskustvo s knjigovodstvom do sada.

    Alen Dervić
    X-trader.cz s.r.o.

  • Od osnivanja naše tvrtke do danas suradnja s Borlinom je uvijek bila odlična. Drže se dogovora što je nama najbitnije. Razina znanja je visoka te brzo odgovaraju na naše upite.

    Davorin Jurišić
    Direktor, Fortium info d.o.o.

  • Borlina je upravo ono što Vam treba za Vaše poslovanje. Zašto? Zato jer su profesionalni, brzi, organizirani, nikad ne griješe i brinu o svojim klijentima 24/7 svakoga dana. Kamo sreće da je više takvih firmi i iskreno ih preporučamo svima za suradnju.

    Anđelo Žeravica
    Direktor, Sailing Place d.o.o.

  • Izuzetno sam sretna i zadovoljna Borlininim radom. Na vrijeme me obavještavate o zakonskim promjenama koje su vrlo česte i komplicirane, meni ponekad i nerazumljive. Najviše sam sretna i zadovoljna komunikacijom i razmjenom dokumenata u elektronskom obliku pomoću nevjerojatno jednostavnog servisa u oblaku koji koristite u radu. To mi daje mogućnost brzog i jednostavnog slanja dokumenata (čak i pomoću mobitela) i uvida u dokumente koje sam vam poslala na obradu. Cijena usluga u potpunosti odgovara brzini, kvaliteti i znanjima kojima raspolažete.

    Ivanka Đelilović
    Direktorica, Plasinia j.d.o.o.

Borlina koristi kolačiće radi pružanja boljeg korisničkog iskustva posjetiocima naših web stranica. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u Vašem web pregledniku. Nastavkom pregledavanja web stranice borlina.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice borlina.hr kliknite na "Slažem se" Više o kolačićima koje koristimo i načinu na kojih ih možete obrisati pročitajte u našim politikama privatnosti korisnika.

Prihvaćam kolačiće s ovih web stranica!

EU Cookie Directive Plugin Information